مریلی وناشناخته ها

مریلی وناشناخته ها

من فکر می‌کنم که هر نوشته‌ای، اساسا، یک جور اقتباس است.
مریلی وناشناخته ها

مریلی وناشناخته ها

من فکر می‌کنم که هر نوشته‌ای، اساسا، یک جور اقتباس است.

بعضــی  آه هـا را

هر چقدر هم از تـه دل بکشی

سیـنه ات خـالـی نمـیشـود

امروز سـینه من پر از همان آه هـاستــــــــ ...

رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است

و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا

غمگینی ؟

این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان

 

تفاوت "فاحشه" و "باکره"

پرده ایست نازک به ضخامت یک دنیا!

دنیایی که بعضی مردان ،

برای رسیدن به آن ،

از دریدن تمامی پرده های انسانیت ابایی ندارند!

و شگفتا!!!

که این دنیا...

توسط جامعه ای خلق میشود

که "بکارت ذهنش" را،

  عقاید وحشیانه همین مردان دریده اند.

باید پاک باشى...


ادامه مطلب ...

به بعضیا تو زندگی باید گُفت: من چشم میذارم... تو فقط گُمشو.

مـَـטּ ڪـــ بـــ هیــــــچ دردے نمیخورم
ایــטּ دردهآ هستند ڪـــ چپــ و راستــ بـــ مـَـטּ میخورن

بر دورترین شاخه

ممنوع ترین میوه ای

برای من..

آه !!!!

اگر برسد دستم..

اگر بچینمت..

زمین ،

خواهد مُرد